maanantai 26. tammikuuta 2015

137 dagar kvar till studenten

Tjena!

Enää 137 päivää mun Ruotsin-lakkiaisiin! Tässä pientä esimakua mun lakista jonka siis tilasin ja suunnittelin itse. ;-) Nyt vaan odotellaan sen saapumista!

Lila on siis estet-linjan väri ja hopea sopii sen kanssa hyvin mun mielestä, joten siks noi värit. Ton kultasen linjapinssin otan varmaan hatusta pois ja pistän kiinni mun mekkoon tai laukkuun. :-)

Edestä
Takaa
Sisältä
Aika kuluu niin älytöntä vauhtia, tammikuu on kohta jo ohi vaikka vuosi vasta vaihtui. Pelottaa miten tää kevät tulee vaan hujahtamaan ohi... Nyt pitää vaan nauttia ihan täysillä! Mut mä nautin jo täysillä. Hyviä ja huonoja hetkiä tulee elämässä aina, tää on mulle nyt jo arkea joten on vaikea yrittää pitää yllä "vau miten uutta ja hienoa kaikki on" -ajatusta enää. Koen koko ajan paljon hienoja ja huonoja asioita, jotka kasvattaa mua. Siitä mä nautin täysillä.

Ei kommentteja: