tiistai 11. marraskuuta 2014

Familjesituation

Hej!

Sain eilen soiton YFU:lta koskien mun isäntäperhetilannetta. Mulle on löytynyt pysyvä perhe Linköpingistä ja kuinka ollakaan: se on mun juniorfadderin perhe! Olen käynyt heidän luonaan siis jo pari kertaa, joten tunnen perheenjäsenet ja tiedän missä tuleva kotini sijaitsee. Olen niin onnellinen, sillä perhe vaikuttaa todella mukavalta!

Uudella perheelläni on kuitenkin tiedossa reissu Kiinaan ensi viikolla, joten asun sen aikaa eräässä toisessa, väliaikaisessa perheessä joka vaikuttaa myös tosi mukavalta. Sieltäkään ei ole pitkä matka kouluun junalla, eli ensi viikolla mun koulumatka lähes puolittuu ja sen jälkeen pienenee lähes kymmenesosaksi nykyisestä. :-D Toivotaan että saan kuitenkin pitää koululta saamani bussikortin!

Havainnollistava kuva aikataulutuksesta

Oon niin onnellinen että kaikki epäselvyys tulevasta on nyt ratkennut. Nyt vaan toivotaan että sujuu uusien perheiden kanssa yhtä hyvin kuin nykyisen ja jopa ensimmäisen, yhden yön isäntäperheen kanssa. :-) Eiköhän neljä perhettä vaihtovuoden aikana riittäne! Mutta tää on musta kivaa, saa tutustua moniin uusiin ihmisiin ja ainakin on ihmisiä joita tavata kun tulee takaisin.


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tja! Jag var också YFU-utbytesstudent i Sverige under året 2013-2014, så himla kul att se hur det går för dig med samma saker som jag själv gick genom ett år sen...
Då bodde jag i Stockholm med världens häftigaste världfamilj och verkligen njöt av livet! Året i Sverige blev typ den finaste perioden i mitt liv när jag tänker tillbaks.
Jag önskar dig lycka till och massvis med kramar från Finland! Hoppas du trivs med familjen där :)

Petra kirjoitti...

Tjena!
Åh vad kul att höra! Jag är säker att det ska vara så med mig också för att hittills har allt redan varit så underbart. :-)
Tack så jättemycket!