keskiviikko 6. toukokuuta 2015

Spontant

Hej!

Spontaanius on hauskaa. Se saattaa johtaa pyörän selässä kukkulalle katselemaan auringonlaskua suklaan kera.

Untitled

Oman päiväkirjan pitäminen on ollu ainakin mulle tosi hyvä keino saada purkaa kaikki mahdolliset tunteet. Välillä on asioita, joita ei voi sanoa luokkakavereille tai perheelle, eikä halua huolestuttaa pienillä arkipäivän ongelmilla ketään Suomessa. Silloin itselle pitkän ajan päähän kirjoittaminen on hyvä tapa saada ajatukset kasaan ja pois päästä! Illan kirjoitushetket teen äärellä on myös aika mysigt. :-)



Istuttiin tänään koulun pihalla ottamassa aurinkoa ja pari nelosluokkalaista, söpöä tyttöä tuli yhtäkkiä juttelemaan. Niillä oli tulossa Ruotsin karttakoe mantsassa ja ne opetti mullekin uusia kaupunkeja, maakuntia ja vesistöjä! Osasin toisaalta jo valmiiksi enemmän kun mun kaverit...:-D

  
Untitled
Jasmin, Julia, Amanda
Katsottiin tänään Greasen videotaltiointi gymnasiearbete-tunnilla. Siinä oli mukana vikan esityksen eka puolisko ja tokan esityksen toinen puolisko. Olin etukäteen ihan paniikissa, mut oli kyllä ihan älyttömän hauskaa nähdä se. Sillä se oli oikeesti aivan SAIRAAN HYVÄ ja oon niin ylpee meidän luokasta!!! Pääsin tyyliin ekaa kertaa näkemään kaikki tekemäni koreografiat ulkopuolisen silmin, itse kun olen aina ollut mukana niitä tanssimassa. En malta odottaa, että saan taltioinnin itelleni ja pääsen näyttämään sen kaikille Suomessa! En ainakaan pane pahakseni että saan samalla itekin kattoa sen tuhat kertaa...;-D Itsensä katsominen oli myös mielenkiintoista, siitä oppii tosi paljon. Mutta se oli myös raskasta. Kaikkien niiden tunteiden läpikäyminen uudelleen. Mulla on tosi kova ikävä tota proggista. Niitä fiiliksiä. Ihan kaikkea.

Sain juuri äsken aivan ihanan kortin mun ensimmäiseltä hostperheeltä kiitoksena esityksestä. Niin suloisia!

Ei kommentteja: