tiistai 9. kesäkuuta 2015

Dag 300

Hej på er!

Tänään on mun kolmessadas päivä Ruotsissa. 20 päivää jäljellä. Tää vuosi on kulunut hurjaa vauhtia, mutta niin paljon on ehtinyt tapahtua. Tuntuu ihan uskomattomalta kelata läpi kaikkea mitä olen kokenut ja oppinut. Moni on nyt vuoden lopulla kysynyt, olenko ollut tyytyväinen tähän vuoteen. En osaa oikein vastata siihen, sillä hämmennyn niin paljon; eikö muut huomaa, kuinka onnellinen mä täällä oon, kuinka täydellistä kaikki on? Se on täysin sanoinkuvaamatonta.

Untitled

Tällä hetkellä paluuseen on niin lyhyt aika, ettei kotiin oikein osaa ikävöidä. Sinne enemmänkin kaipaa, perhe ja parhaat kaverit ja oma sänky on niin kutkuttavan lähellä. Samanaikaisesti alkaa jo ahdistaa ajatus täältä lähtemisestä. Päiviä ei ole montaa, ja paljon on vielä tekemättä.

Untitled

Nyt on tosiaan käynnissä viimeinen viikko luokan kanssa eli kiirettä pitää. Tän viikon jälkeen mulla on sitten aikaa lomailla isäntäperheen ja kavereiden kanssa, nähdä viimeisetkin Itä-Götanmaan ihmeet, ottaa kuvia tutuista paikoista, pakata, hyvästellä. Nyt se tuntuu kaukaiselta, mutta koittaa jo aivan pian...

Ei kommentteja: