tiistai 23. kesäkuuta 2015

För vi har tagit studenten

Hejsan!

Tässä vähän lisää kuvia valmistujaispäivältä.

Ei sitä paljon kamaa tarvinnut olla mukana! Aurinkolasit tosin hukkasin ton päivän aikana. :-(
Farfar, farmor ja Vera
Vera, äiti ja pikkuveli
Tuolta ikkunasta kurkittiin ja vilkutettiin pihalla odottaville kyltinkantajille!
Untitled
Untitled
Tää on ehkä lähimpänä sellasta "ylppärikuvaa" mitä musta on tolta päivältä. :-D
Untitled 

Lauantaina mentiin käymään Cloettan tehtaanmyymälässä sekä Bergin suluilla koko poppoon kanssa.

Untitled
Titanic ;-)
 Untitled

Veran matka jatkui lauantai-iltapäivällä Salaan sukulaisten luokse ja mä menin mun luokkalaisen Linnin ylioppilasjuhliin Åtvidabergiin illalla. Mun perhe lähti sunnuntaina kotiin erinomaisen Ming-sunnuntailounaan jälkeen.

Ton kiireisen viikonlopun jälkeiset päivät oli rauhallisia ja se tuli myös tarpeeseen. Maanantaina oli tyhjä olo ja muhun iski viimein että aika luokan kanssa on ohi.

Estetkorridoren vikaa kertaa!
D'Art vikaa kertaa!
Tiistaina hain koululta Greasen taltioinnin ja hengasin Oscarin luona, keskiviikkona oltiin porukalla Joyn luona Rimforsassa ja syötiin älyttömästi!


Mulla on paljon postattavaa ja todella vähän aikaa vääntää niitä, mutta yritän saada näitä julkaistua niin vauhdikkaasti kuin mahdollista! Enää alle viikko jäljellä Ruotsissa ja kymmenen vuorokauden kuluttua olen jo kotona ikiomassa sängyssä nukkumassa, sitä on tosi vaikea uskoa...

Ei kommentteja: