maanantai 4. elokuuta 2014

8 dagar kvar: min mobil

Hejsan!

Vihdoinkin, yli kuukauden mittaisen säädön jälkeen, valmista tuli. Saatiin hoidettua mun kännykkäasiat kuntoon. Hankittiin mulle uusi liittymä Soneralta, koska tekstarit, puhelut ja netti on sen liittymissä samanhintaisia myös Ruotsissa!

Sain myös synttärilahjaksi valkoisen iPhone 5c:n! Vanha iPhone 4 alkoi vedellä jo viimeisiään: napit ja näyttö rikki, lagas koko ajan... Puhelimen suhteen ei siis huolta enää :-)
Muut vaihtarit hoi! Kerro miten sä hoidat/hoidit kännykkäasiasi vaihtovuoden aikana! Mua kiinnostaa tietää. ;-)

2 kommenttia:

Aili kirjoitti...

Ensinnäkin oon ihan superilonen että löysin sun blogin! Ite pähkäilin Jenkkejen ja Ruotsin välillä, mutta lopulta se perinteisempi vei voiton... Oon niin ilonen että voin nyt kuitenkin seurata jonkun vuotta Ruotsissa! :D

Itellä puhelinjutut hoituu hostperheen puolesta. Mut littetään johonkin niiden valmiiseen pakettiliittymään ja saan sieltä puhelimen käyttöön vuodeksi :)

http://aili-in-the-usa.blogspot.fi

Petra kirjoitti...

Mahtavaa! Tervetuloa lukijaksi :-) Ja kiva että hoituu noin kätevästi tuo puhelinhomma.

Muuten, tsekkasin sun blogin ja huomasin et meillä lähtee lento samana aamuna!! Ehkä nähdään kentällä ;-)