tiistai 19. elokuuta 2014

ES3A

Hallå!

Mä yksinkertaisesti rakastan mun koulua täällä. Mun luokka ES3A ja koko Estet-linja on ihan mieletön, Folkungan henki on aivan mahtava!

Tänään mulla oli jo normaaleja tunteja: musiikin teoriaa, bändiä, musiikin tuotantoa ja koko luokan kanssa ruotsia. Teoria ja tuotanto oli valinnaisia kursseja joita kävin vain kokeilemassa, mutta en usko että otan niitä koska ne ei kiinnostanu mua kauheesti. Huomenna pääsen kokeilemaan vielä ainetta nimeltä estetisk kommunikation, jonka luultavasti valitsen, samoin kuin englannin.

Tässä pari kuvaa mun ES3A-paidasta. Porukka kirjoittelee koko ajan tusseilla toistensa paitoihin hauskoja juttuja. Tänään mun luokkalaiset kirjoitteli munkin selkään kaikenlaista! Ne on ottanu mut täysin osaks luokkaa jo nyt, kahden päivän jälkeen! Siitä tulee tosi kiva olo ja uskon et mulla tulee olemaan aivan mieletön vuosi Folkungassa. :-)


Myös tää bussikortti on ihan paras. Oikeesti, yli 600€ arvoinen kortti, joka toimii koko Itä-Götanmaan läänin alueella koko vuoden joka päivä ympäri vuorokauden kaikissa kulkuvälineissä. Ilmaiseksi.
Tässä yks esimerkki tähän mennessä kohtaamistani asioista, joissa Suomen pitäis ottaa mallia Ruotsista. Vaadin tällasen bussikorttisysteemin myös Suomeen!! :-D


Nyt tuli pari kouluaiheista postausta peräkkäin ja lisää on tulossa. Mutta koulu onkin tosi suuri osa elämää, varsinkin mulla täällä! :-)

Ei kommentteja: